Cvičení po porodu ONLINE

CORE CARE

Aby tvé tělo fungovalo, lépe vypadalo a cítila ses v něm skvěle

Začínáme 8. listopadu 2021

Možná i ty jsi krátce po porodu a...

  • cítíš, že se tvé tělo těhotenstvím změnilo a nevypadá a nefunguje jako dřív
  • jsi překvapená, jak tvé bříško teď vypadá, jak je vypouklé nebo povolené
  • máš diastázu a nevíš co s ní
  • tvá pánev je „rozjetá“ a pánevní dno nefunguje tak, jak by ti bylo příjemné, nebo máš dokonce inkontinenci
  • trápí tě bolesti zad, kyčlí, kolen nebo hlavy
  • jsi po císařském řezu a nevíš jak teď s tělem pracovat
  • chceš začít správně cvičit, ale nevíš, co můžeš a bojíš se, aby sis neublížila
  • tvoje sebevědomí spojené s funkčností a vzhledem tvého těla je na „bodu mrazu“
  • víš, že s tím, co tě trápí, chceš a potřebuješ něco dělat, ale vlastně nevíš jak začít
  • nemůžeš kvůli miminku někam dojíždět nebo cvičit v určitý čas na určitém místě

Nebo už jsi po porodu delší dobu a nacházíš se v některém z těchto bodů ...

  • cítíš, že se tvé tělo prostě nevrátilo do původní formy
  • máš ještě pořád povolené nebo vypouklé bříško, i když už jsi na své původní váze
  • strávila jsi hodiny „klasickým“ cvičením, ale bříško se ti stejně nezmenšuje
  • máš stále diastázu
  • bolí tě záda, hlava, kyčle nebo kolena a štve tě, že nemůžeš bezbolestně fungovat, nebo dělat sport, který tě baví
  • tvé pánevní dno ani po té době nefunguje tak, jak by ti bylo příjemné, nebo tě frustruje, že snad budeš mít inkontinenci už „nafurt“
  • jsi po císařském řezu a nedaří se ti shodit ten „převis“
  • při klasickém cvičení nebo sportu se necítíš dobře
  • tvoje sebevědomí i po té době trpí
  • furt to ve tvém těle není ono, chtěla bys to vyřešit, ale vlastně nevíš jak

Není divu, na tenhle 'stav' nás totiž nikdo nepřipravoval, moc se o něm nemluví a většinou se bere jako součást mateřství.

Ale chceme ti říct, že...

  • … to všechno opravdu nemusí být daň za mateřství
  • … to nemusí být definitivní stav, se kterým ti nezbývá než se smířit
  • … už se nemusíš tiše trápit
  • … všechny ty výše popsané obtíže se dají zlepšit nebo dokonce vyřešit
  • … se to může změnit, jen je potřeba dát se na nějaký čas na 1. místo a s péčí na sobě pracovat’Naše zkušená lektorka pohybu po porodu Mgr.Iva Kredbová tě s radostí, podporou a péčí provede tím, co tvé tělo po porodu (i když už byl dávno) potřebuje, aby zase fungovalo a abys s ním byla spokojenější, cítila ses v něm dobře a sebevědomě

Představujeme důmyslně propracovaný, ucelený ONLINE KURZ

CoreCare po porodu - cvičte s takovou péčí, jakou vaše tělo potřebuje

V kurzu tě Iva provede specializovaným, jemným core cvičením od úplných základů, při kterém se naučíš své tělo vnímat a jak s ním pracovat, abys došla k vytouženým změnám.

Pochopíš, jak to v našem těle z hlediska pohybového aparátu funguje a naučíš se to v běžných činnostech využívat ve svůj prospěch.

V těle je vše propojeno, proto ho opečujeme doslova od hlavy až k patě pomocí mobilizačních, dechových, uvolňovacích, aktivovacích, protahovacích a posilovacích technik tak, aby v něm vše co možná nejlépe fungovalo a cítila ses v něm skvěle.

Kurz je důmyslně poskládán tak, aby se stav tvého těla pozvolna zlepšoval, střed i pánevní dno získávali na síle, držení těla se rovnalo, bolesti odeznívaly, bříško i diastáza se zmenšovaly a ty jsi získávala důvěru ve své tělo i v samu sebe.

Pojď se vydat na cestu k fungujícímu, lépe vypadajícímu tělu a sebevědomějšímu já.

VSTOUPIT DO KURZU

V kurzu na tebe čeká:

  1. VIDEONÁVOD NA ZÁKLADNÍ SAMO-DIAGNOSTIKU
    + IVY KONZULTACE K NÍ, abys věděla, jak to máš s tělem konkrétně ty a na co si dát při cvičení pozor/na co klást důraz
  2. 20 x 30ti MINUTOVÉ VIDEOLEKCE, které na sebe navazují a provedou tě specializovaným core cvičením od základů
  3. 20 x PDF LISTY “DOMÁCÍCH ÚKOLŮ s popsanými cviky, doporučeným počtem opakování a taky tabulkou, aby sis mohla dělat čárky za to, co odcvičíš a měla z toho radost
  4. PODPORA LEKTORKY IVY A “PORADNA” po celou dobu kurzu, aby ses mohla zeptat na cokoli a nebyla na to sama

To dohromady tvoří propracovaný tréninkový plán, díky kterému budeš každý den vědět co a kolikrát cvičit, abys dosáhla co největšího efektu.

A navíc 3 x BONUSOVÉ VIDEO:

  1. Zánam webináře O cvičení po porodu – co potřebujete vědět, než začnete cvičit, ale v porodnici ani ve fitku vám to neřeknou
  2. Základní techniky práce s jizvou – protože i ta má vliv na stav a funkci našeho těla
  3. Cvičení a cyklus – protože jsme ženy a je fajn to umět využít

Líbí? Tak se pojď podívat, jak to vlastně bude celé probíhat prakticky

Celý kurz, to znamená videa, „domácí úkoly“ i Ivy „poradna“, bude na jednom místě a to - v uzavřené, soukromé facebookové skupině, kam se budou postupně přidávat jednotlivé části kurzu.

1. týden kurzu bude takový přípravný

Budeš mít čas na shlédnutí webináře, ve kterém se dozvíš všechny souvislosti, ze kterých budeme pak při cvičení vycházet a celé ti to krásně „zaklapne“ a bude dávat smysl.
Uděláš si dle návodu samo-diagnostiku, a pokud budeš chtít, můžeš své poznatky, nebo nejasnosti ohledně svého těla semnou zkonzultovat.
A taky koukneš na videa o práci s jizvou a cyklu, které ti pomůžou na cestě k lépe fungujícímu tělu a lepšímu pocitu … no uvidíš sama 😉

A od 2.týdne začneme cvičit!

2x týdně (vždy v pondělí a ve čtvrtek ráno) se ve skupině objeví nová cca 30ti minutová videolekce a k ní pdf s „domácím úkolem“. A tak se to bude dít po dobu 10-ti týdnů.
A ty máš 2 varianty, jak budeš kurzem procházet:

1. VARIANTA: „AKČNÍ ŽENA“

= budeš cvičit v intenzivním tempu kurzu, to znamená 2 nové lekce týdně.
Ideálně si pustíš novou lekci v pondělí, kde se naučíš několik cviků, které si pak dle „DÚ“ cvičíš do čtvrtka. Ve čtvrtek si pustíš další lekci, naučíš se navazující cviky, které si dle „DÚ“ cvičíš do neděle a tak to jde dál a dál a za 10 týdnů budeš mít super výsledky!
Ale neboj, není podmínkou na lekce koukat v konkrétní den, ani čas! Pustíš si je podle toho, jak se ti to bude hodit. Toto je jen doporučení pro ideální případ.
A co se týče „DÚ“, nejsou to cvičení na hodiny a hodiny … spoustu cviků zvládneš během denních činností a ty specializované cviky ti zaberou pár minut 😉 Je to otestované na reálných ženách.

„Ivčo, cviky už jsem si zautomatizovala – je možné, že to mám za 10 min odcvičené?“
Klientka Jana

Ano, je to pak na chvilku a opravdu se to dá zvládnout podle plánu, což potvrzují slova klientky Hedviky, která si už kurzem prošla.

„…Chci ti moc poděkovat, fakt mě to donutilo každý den cvičit tolikrát, jak jsi psala.“
Klientka Hedvika

No a pokud budeš chtít raději volnější tempo a vše si víc zažít, je tu pro tebe

2. VARIANTA: „POHODÁŘKA“

= pustíš si jen 1 videolekci týdně a podle daného „DÚ“ si budeš cvičit celý týden.

Teprve potom si pustíš další, navazující lekci a takhle na pohodu to půjde celých 20 týdnů, po kterých budeš mít úžasné výsledky.

A protože nám je jasné, že teď ještě nevíš, jaká varianta ti bude víc vyhovovat, rozhodneš se až v kurzu, jakým tempem si ho budeš procházet.

Začínáme 8. listopadu 2021

Ke kurzu budeš mít přístup do 10. dubna 2022, abys to všechno stihla. Ale je omezený, aby tě to motivovalo kurz dokončit a mít výsledky 😉

Když mluvíme o výsledcích - jsi zvědavá, jaké výsledky může online CoreCare cvičení mít?

Eva

1.foto = 4 měsíce po porodu
2. foto = po 11 týdnech cvičení
Výsledky = zlepšené držení těla, menší bříško

„… žádný učůrávání a divný pocity. Občas jsem měla tam dole i divný bolesti, ale jak jsem začala cvičit ten vnitřek a pánevní dno, tak fakt cítím rozdíl. Troufám si říct, že už je to skoro tak, jak před porodem.“

Petra: 2 roky od porodu

Výsledky po 1. měsíci cvičení

„Ivo díky, krom toho, že mě přestala bolet záda a hlava a že večer nejsem jak v 7. měsíci, ale jen v 5. měsíci, tak mám menší diastázu.“

Kamila

1. foto = 2 roky od 2.porodu
2. foto = po 11 týdnech cvičení
Výsledky = zlepšené držení těla, menší bříško a mnohem lepší pocit z pánevního dna.

„Už si tak často neukrupávám. Díky, tvoje cvičení pro mě bylo impulsem začít něco dělat obecně – změnit stravu a víc o sebe pečovat.“

Eva V: 4 roky po porodu

“Ahoj Ivčo, tvoje cvičení miluju. Nikdy jsem nemyslela, že s neviditelnými cviky lze dosáhnout větších vnějších změn. Ale jsem u cvičení 7. lekce, cvičení dělám tak obden cca 3min a změnu registruje moje okolí!! Tak to mi přijde jako zázrak.”

I když přínosy kurzu někdy zní jako zázrak, neslibujeme ti instantní řešení, ani to, že budeš mít po kurzu míry jako supermodelka.

Můžeme ti ale slíbit, že když budeš trpělivá a poctivá, tak výsledky mít budeš a budeš o krok blíž fungujícímu, krásnému tělu a skvělému pocitu ze sebe sama.
Co říkáš?
Chceš se dát na 1. místo a s péčí na sobě pracovat? Tak pojď, naše lektorka Iva tě ráda provede a budu ti oporou.

Těšíme se na tebe!

DO ZAČÁTKU KURZU ZBÝVÁ